ook nog naar Rottummerplaat

Geschreven door

in

Met dezelfde boot ben ik ook nog naar Rottumerplaat geweest, terwijl de bemanning wat werkzaamheden hebben verricht heb ik wat rondgekeken op het eiland, ook nog even meegeholpen en zowel op de heen vaart als weer terug veel zeehonden gezien.

op de boot

Afbeelding 1 van 3

Meer berichten