Eind augustus 2013 ben ik met de toneel vereniging TOG een dag uit geweest ,in Tolbert zijn we op de solex gestapt en hebben een rondrit gemaakt en daarna even lekker gegeten met elkaar.
Eind augustus 2013 ben ik met de toneel vereniging TOG een dag uit geweest ,in Tolbert zijn we op de solex gestapt en hebben een rondrit gemaakt en daarna even lekker gegeten met elkaar.