Een dag uit met de toneel vereniging

Geschreven door

in

Eind augustus 2013 ben ik  met de toneel vereniging TOG een dag uit geweest ,in Tolbert zijn we op de solex gestapt en hebben een rondrit gemaakt en daarna even lekker gegeten met elkaar.