Bij de opening van het verpleegcentrum het Hamrik op 7 juli 2015 door koningin Maxima heb ik als lid van de clientenraad een gesprek gehad met Maxima over een tijdlijn bord die in de hal hangt en door mij is ontworpen, dit was een leuke ervaring.
Bij de opening van het verpleegcentrum het Hamrik op 7 juli 2015 door koningin Maxima heb ik als lid van de clientenraad een gesprek gehad met Maxima over een tijdlijn bord die in de hal hangt en door mij is ontworpen, dit was een leuke ervaring.