Reisje met bewoners Hamrik

Geschreven door

in

Op 23 october 2014 ben ik als chauffeur/vrijwilliger van ‘tHamrik met Tjamme bus Oosterlengte en bewoners van het Hamrik naar zand sculpturen in de Blauwe stad geweest